• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАНЯ У 2022/2023 Н. Р.

Респондентам пропонувалося заповнити анонімну анкету за посиланням. Загалом участь в опитуванні взяло 308 осіб, з них: 16 педагогів, 140 учнів 5-11 класів та 152 батьків учнів.

Дослідження серед учнів показало, що:

§ 41% учнів подобається навчатися вдома (дистанційно);

§ 59% вважають, що краще навчатися в школі (звичайно);

§ 98,5 % відповіли, що вони забезпечені всім необхідним для дистанційного навчання;

§ 1,5% вказали, що вони не забезпечені всім необхідним для дистанційного навчання;

§ 50% виконують найчастіше завдання з підручника;

§ 33% вказали, що виконують завдання, створені учителем;

§ 17% найчастіше виконують інтерактивні вправи з інших джерел;

§ 53% вважають, що найважчим є вивчення теорії;

§ 19% вказали, що найважчим є виконання тестових і творчих завдань;

§ 17% вважають, що найважчим у дистанційному навчанні є завдання для самоопрацювання;

§ 11% зазначили, що найважчим є відсутність спілкування з однолітками під час занять;

§ 7% вказали, що найважчим є відсутність живого спілкування з вчителем;

§ 38% зазначили, що батьки не допомагають під час дистанційного навчання;

§ 5% вказали, що батьки допомагають виконувати завдання;

§ 17% вказали, що батьки інколи допомагають під час дистанційного навчання.

Дослідження серед батьків показало, що:

§ 97% вказали, що сім’я має достатній рівень матеріально-технічного забезпечення для якісного дистанційного навчання дитини;

§ 3% зазначили, що не мають достатнього матеріально-технічного забезпечення;

§ 30,5% вказали, що задоволені якістю організованого ліцеєм дистанційного навчання;

§ 62% вважають, що задоволені частково;

§ 6,5% не задоволені організацією дистанційного навчання;

§ 61% вказали, що постійно контролюють процес дистанційного навчання дитини;

§ 36% - раз на декілька днів;

§ 3% - не контролюють взагалі;

§ 61% вказали, що під час дистанційного навчання опрацювання теорії є найважчим для дитини;

§ 39% - є виконання завдань;

§ 19% звернули увагу на емоційне налаштування;

§ 44% відповіли, що на день, під час дистанційного навчання, дитина витрачає на домашнє завдання 1-2 години;

§ 32% відповіли, що витрачають 2-3 години;

§ 17% витрачають більше 3 годин;

§ 7% зазначили, що витрачають менше 1 години;

Дослідження серед вчителів показало, що:

§ 81% зазначили, що володіють методиками дистанційного навчання;

§ 19% - володіють частково;

§ 70% стверджують, що неефективним є дистанційне навчання у порівнянні з традиційним;

§ 30% вважають, що елементи дистанційного навчання мають бути одним із постійно вживаних інструментів взаємодії вчителів і учнів;

§ 30% вважають найскладнішим у процесі реалізації дистанційного навчання в те, що деякі учні не бажають навчатися самостійно на онлайн-платформах;

§ 30% - ненормований робочий день;

§ 28% вказали на відсутність контролю зі сторони батьків;

§ 12% - на неможливість проконтролювати дотримання учнями академічної доброчесності під час виконання робіт;

§ 12% вважають найскладнішим низьку швидкість інтернет-зв’язку.

ОПИТУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАНЯ У 2022/2023 Н. Р.

АНКЕТА ДЛЯ БАТЬКІВ https://forms.gle/DH6bNDLLT1a61sBGA

АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ БУДЕ РОЗДАНА КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (1-2 КЛАСИ) https://docs.google.com/document/d/1tEwpDngzQaAxvGt-oxPP7iGu4zajvP7z0Kvv1tZmkag/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (3-4 КЛАСИ) https://docs.google.com/document/d/1LTMNPMpo7jYduSUs_Ql7D6WoPmG43PPrIQfcqWrUa34/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ХІМІЇ https://docs.google.com/document/d/1wJWm7010XWSV_WlEG-b2QxlS5c6YN9RReT9g_zGy4N8/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (1-4 КЛАСИ) https://docs.google.com/document/d/1xy5c9UMcRV3y4cTg6VdD0_RmgREoRnl6AoCq8pxfBSc/mobilebasic (5-11 КЛАСИ) https://docs.google.com/document/d/14LywtVZ_DXbxEDJLD2DgDV7JA6C96VRXLoLhkSsxSYU/eusp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ https://docs.google.com/document/d/1frnyhkKaVfaKpj5gQuSQF6lubpjBQzcvZjztrz1Sqpk/edit

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА https://docs.google.com/document/d/1WOclup5JeLFpwSo_aBoESIxzZYQHmfrp/edit

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІСТОРІЇ https://docs.google.com/document/d/1coo5PFS-ALbxnp34UT1aqtutvlidxSkmVGze3GKxpVk/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ https://docs.google.com/document/d/16tud8UsBG4eJTpLHwZd0Dnf3rkdYUUr_BS7h50kNCEw/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ https://docs.google.com/document/d/17c_bhwIaZnEeQUscMoi1OprtOfJ5Ao6FifdGj_qCRqY/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ https://docs.google.com/document/d/1mkLyTQlnhJgucdI1L4nN4YELrEwBjF_42-nJP45ugno/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ https://docs.google.com/document/d/1UAKF1hPcn59IAFA9wtmLre346GSbSvym05_bR9SXvr0/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ https://docs.google.com/document/d/1bWhjIe6ZJe0nX6yxrIYumtnYL5-zZFchlzLI-v4w04k/edit

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З БІОЛОГІЇ https://docs.google.com/document/d/1t9CuDVmwJh8HPWy0DJTVKUWPV1R1LGdJagSdQhju_2E/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я https://docs.google.com/document/d/1-xRMDmKXMY2_Plti0BwvihNYy9WOgRfN0aunNtIqlEE/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА https://docs.google.com/document/d/16ULCQZNkGDPNzWeludIP9zzZHygZ2HKyLAwHMOCL3SQ/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ЕТИКИ https://docs.google.com/document/d/10JuZqo05-kNxTVubFc2jPC4QIritiXyWRs0iYcvuI3w/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З КУРСУ «ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА» https://docs.google.com/document/d/1e9I6X7OdDh8Af1DCtHV4tPGh28ZIoA-ExqQUphk9gkM/edit?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРАВОЗНАВСТВА https://docs.google.com/document/d/1bMnjWOhkuGLREPEUCm_lxH3u0035Uyi1VkiQ-JDCUWI/edit?usp=sharing

Зміни в організації освітнього процесу (1 та 2 листопада) http://hlyboke.edukit.kiev.ua/news/id/457

Зміни в організації освітнього процесу з 10.10.22

ІНФОРМАЦІЯ СТОСОВНО ПРИЄДНАННЯ ДО ГУГЛ-КЛАСІВ У 2022/2023 Н. Р. РОЗМІЩЕНА У ВКЛАДЕННІ "ГУГЛ-КЛАСИ 2022/2023"

ДОВОДИМО ДО ВІДОМА УЧНІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ, що, відповідно до листа Міністерства освіти і науки від 22.09.2021 №1/9-487 «Про організацію освітнього процесу в закладах освіти під час «жовтого» рівня епідемічної небезпеки», відповідно до протоколу позачергового засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 21.09.2021 №20, наказу управління освіти і науки Бориспільської міської ради від 22.09.2021 №664 «Про організацію роботи закладів освіти Бориспільської міської територіальної громади під час встановлення «жовтого» рівня епідеміологічної небезпеки поширення COVID-19», НАВЧАННЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ З 23 ВЕРЕСНЯ 2021 РОКУ БУДЕ ОРГАНІЗОВАНО В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ З ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ GOOGLE CLASSROOM ТА GOOGLE MEET

ІНСТРУКЦІЯ «ЯК ПРИЄДНАТИСЬ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ» https://www.youtube.com/watch?v=OdL2cPNSnuA

ІНСТРУКЦІЯ «ЯК ПРИЄДНАТИСЯ ДО MEET ЧЕРЕЗ CLASSROOM» https://www.youtube.com/watch?v=pvLV8oyOkqU

Тривалість уроків під час дистанційного навчання

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, який набув чинності з 1 січня 2021 року, обмежує час безперервної роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами. Водночас тривалість навчальних занять, визначена ст. 10 Закону України “Про повну загальну середню освіту", лишається незмінною.

Формат дистанційного навчання передбачає синхронну та/або асинхронну взаємодію вчителя та учнів під час занять. У синхронному режимі вчитель та учні одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, який діє з 1 січня 2021 року, передбачає вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами.

Так, обмежено час безперервної роботи з технічними засобами навчання:

· для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;

· для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;

· для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;

· для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин;

· для учнів 10-11 (12) класів на 1-й годині занять – до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин;

· при здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11 (12) класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті.

Отже, тривалість навчальних занять, визначена Законом “Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів.

Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.

Важливо також, що не кожне навчальне заняття обов’язково проводиться з використанням синхронного режиму взаємодії вчителя та учнів. Школа може скласти розклад занять, згідно з яким деякі заняття проходять лише асинхронно. Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою школи, має організовуватися в синхронному режимі.

Кiлькiсть переглядiв: 491

Коментарi